PALVELUT / Services / Jag erbjuder

Koulutus- ja terapiapalvelu Saarinen (tmi) tarjoaa terapiaa, työnohjausta ja koulutusta, joiden tavoitteena on lisätä ihmisten hyvinvointia (terapia mahdollisesti Kelan tukemana). Mieltä askarruttavien asioiden ei tarvitse olla vakavia, vaan jokainen meistä tarvitsee joskus uutta mietittävää, esim piristykseksi, helpotukseksi tai tueksi.

Olen opiskellut mm. ratkaisu- ja voimavarakeskeisyyttä. Olen tyyliltäni utelias ja siten valmis menemään kohti syvyyksiäkin, mm hypnoosin tai psykofyysisen psykoterapian keinoin. Joskus on tarvetta viipyä myös menneisyyden tapahtumissa. Punaisena lankana kuitenkin on tuottaa eteenpäin vieviä oivalluksia ja elämyksiä.

My services include solution focused psychotherapy (possibly supported by Kela) and work counseling. My dream is that with some support people move forward in their lives.

Jag erbjuder lösningsorienterad psykoterapi (stöd av FPA möjligt) samt yrkeshandledning. Min dröm är att med litet stöd rör människor sig framåt i deras liv.

Kerro, millaista palvelua haet / Tell about your service needs / Berätta om ditt servicebehov